Provem el Ioga

Seguim convidant a l’alumnat de 4t a preparar i dinamitzar una sessió de les classes d’Educació Física, En aquesta ocasió un grup d’alumnes de 4t E ha dirigit una sessió de Ioga.
Aquesta nova pràctica l’han organitzat de forma autònoma les diferents parts de la sessió,… Llegeix més»

Experimentar les qualitats físiques

En la sessió d’Educació Física, l’alumnat de 1r d’ESO D ha experimentat amb jocs motrius i els han relacionat amb les qualitats físiques de força, velocitat i flexibilitat.

La finalitat d’aquesta unitat consisteix en conèixer i practicar diferents metodologies per a posar-se en forma i descobrir… Llegeix més»

Fase concepció del nostre jardí

Deixem empremta: dissenyem un jardí, un projecte per millorar el nostre pati iniciat el curs passat, interromput per la covid i que reprenem amb il·lusions renovades.
L’alumnat ara de 2n treballa en equip per millorar un espai del pati després d’haver analitzat el seu ús i… Llegeix més»

Bàdminton al gimnàs

Intercanviar el rol amb l’alumnat és una interessant dinàmica per potenciar la implicació de l’alumnat, tant pels que fan de docents com pels companys.
Això mateix és el que han fet una part de l’alumnat del grup de 4t E. Ha hagut d’organitzar una sessió de… Llegeix més»

Enquestes de satisfacció

Hem arribat a la meitat del curs, i demanem a les famílies que ens facin arribar, mitjançant una enquesta, el seu grau de satisfacció sobre el funcionament del curs.
Ja per endavant, us agraïm el temps que dedicareu a respondre-la.