3r prova el pàdel

Aquesta setmana l’alumnat de 3r ESO està aprofitant per provar la seva habilitat en el pàdel.
Aquesta sortida pertany a les sortides que proposa el departament d’Educació Física per donar a conèixer la varietat d’activitats físiques que poden practicar. L’alumnat segueix les tres primeres hores de… Llegeix més»

Trobada virtual d’Ecodelegats

El divendres 9 d’abril, alguns dels parlamentaris verds del nostre Institut han participat en la Trobada d’Ecodelegats de Secundària del Vallès Occidental.
Han compartit el que s’està fent a cada Institut per millorar la sostenibilitat dels centres i quines bones pràctiques ambientals s’estan portant a terme.… Llegeix més»

Màgia abans de vacances

L’alumnat de 1r d’ESO ha tancat el projecte Emociona’t gaudint de l’ espectacle de l’il·lusionista Marc Ferrer.
Junts hem compartit una bona estona de sorpreses, somriures i molta màgia.

Relaxació i emocions

Com a part del projecte Emociona’t l’alumnat de 1r ESO ha estat gaudint de sessions de relaxació i meditació. Algunes les han fet a l’aula, però també n’han fet al pati gaudint de l’entorn.
Uns exercicis que els permetran connectar amb el seu món interior, reconèixer les… Llegeix més»

What are multiple intelligences?

Alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO han descobert què són les intel·ligències múltiples, teoria del psicòleg nord-americà Howard Gardner, que ens parla dels vuit tipus d’intel·ligència que podem tenir tots els éssers humans.

Amb aquesta activitat introductòria feta a classe d’anglès, els alumnes han pogut… Llegeix més»

Concurs Pi : nou rècord

El divendres 12 de març vam commemorar el dia internacional del nombre Pi a l’institut amb la celebració del concurs anual que consisteix a teclejar el màxim nombre de xifres possibles d’aquest nombre tan especial. La competició estava dividida en dues categories, una per… Llegeix més»