4t ESO s’inicia en el Surf

L’alumnat de 4t ha anat a la platja on han pogut iniciar-se en el surf i han practicat vòlei platja.
La sortida d’educació física s’ha desenvolupat respectant els grups bombolla, però tot i les mesures de seguretat l’alumnat ha gaudit de l’experiència.

Donem valor als nostres murs

Volem netejar la imatge del nostre gran pati. L’encàrrec escollir valors que associïn amb el DUC, el seu centre.
Els responsables 1r ESO. Cada grup escollia: valor i colors.
Avui hem començat a pintar amb 1r A amb Respecte.
Què us sembla el resultat???

Hàbits saludables

Des de la matèria d’Educació Física l’alumnat no només s’apropa a la pràctica esportiva sinó també amb tots els factors relacionats amb el seu benestar físic i mental.
En aquesta pràctica per grups han preparat una petita obra teatral per exposar problemes comuns i possibles solucions.
Ells… Llegeix més»

Premis Sambori d’Òmnium Cultural

Aquest dijous 6 de maig s’han lliurat els premis Sambori d’Òmnium Cultural dins la demarcació del Vallès Occidental, d’enguany.
Un cop més tenim premiats al Duc:

– Primer premi del primer cicle de secundària: Genís Cruz Cortés amb “El llibre”
– Tercer premi de batxillerat i cicles formatius: Iker Abad Montenegro amb… Llegeix més»