Discovering the past of our families

L’alumnat de 2n d’ESO D ha estat investigant els orígens de les seves famílies per a l’assignatura d’anglès. Amb la finalitat de practicar el passat simple i l’estructura “used to”, els alumnes havien de parlar amb els seus pares, mares, avis i àvies sobre… Llegeix més»

Reestrenem el Gimnàs

Com ja vàrem anunciar a l’inici del curs s’havia fet un treball d’insonorització en el nostre gimnàs. La utilització d’aquest espai actualment és molt puntual pel protocol de prevenció de la covid, desinfectant tot el material, practicant esport a l’exterior i ventilant les instal·lacions… Llegeix més»

20 N. Dia Universal dels Drets dels Infants

Aquesta setmana amb motiu d’un projecte d’innovació educativa del centre anomenat Ara Art i dins del marc d’activitats del Rubí Colors, l’alumnat de l’optativa de 4t d’Educació Visual i Plàstica ha participat en un dels tres tallers que faran sobre els Drets dels Infants.
Amb una sèrie de… Llegeix més»

25a Setmana de la Ciència

Del 14 al 29 de novembre Catalunya celebra la 25a Setmana de la Ciència. Enguany ens hi afegim participant en l’activitat Ciència km0: La recerca del món a l’aula organitzada per la Fundació Catalunya La Pedrera.
És un projecte impulsat per joves catalans que es… Llegeix més»

Preparem una decoració sostenible

Des del DUC VERD, conviden a fer decoracions sostenibles de les aules. S’apropen unes dates importants amb unes vacances desitjades per molts. Per celebrar l’arribada de l’hivern i Nadal, proposem decorar les aules amb materials reciclats, reciclables, reutilitzats, reinventats…
Cada grup classe podrà guarnir la… Llegeix més»

Nous aires per les matemàtiques

L’espai per aprendre no sempre ha de ser una aula. L’alumnat de 2n ESO ha tingut l’oportunitat de fer una divertida activitat al pati per treballar la introducció a l’àlgebra.
Trencar amb les rutines ajuda a mantenir despert l’interès per aprendre, però el treball sempre… Llegeix més»