Pinta La Marató

Aquest any, una vegada més, l’alumnat de 4t d’ESO que fa l’optativa de Visual i Plàstica ha elaborat aquestes propostes per el Concurs Pinta La Marató que aquest any recaptarà fons per la investigació sobre el càncer. Hem treballat sobre el lema: la investigació dona… Llegeix més»

Projectes d’àmbit

Durant dues setmanes, del 5 al 16 de novembre, l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO ha desenvolupat els projectes dels àmbit següents:

• 1r d’ESO: projecte d’àmbit lingüístic: Horror film festival. L’alumnat ha creat un monstre en anglès com a base del cartell Lectura i anàlisi… Llegeix més»

Dia mundial sense alcohol

En el marc del Dia Mundial sense Alcohol, el 15 de novembre, la Sub-direcció General de Drogodependències de l’Agència de Salut Pública de Catalunya impulsa per cinquè any consecutiu la V Setmana de sensibilització sobre els riscos del consum d’alcohol del 12 al 18 de novembre. D’aquesta… Llegeix més»

Canvi de marxa

Dins l’eix transversal d’educació viària de tutoria de 4t d’ESO, l’alumnat participarà en diverses activitats.
Dijous, 22 de novembre, tot l’alumnat de 4t d’ESO  ha assistit a l’espectacle Canvi de marxa, que ha tingut lloc al Teatre La Sala de Rubí.

Dia de la ciència

El Departament d’Ensenyament organitza, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, diverses activitats educatives emmarcades en la 23a Setmana de la Ciència a Catalunya.
Dins del marc d’aquesta setmana, el 7 de novembre, l’alumnat  de 4t d’ESO  que cursa les matèries de Biologia,… Llegeix més»

Teatre socioeducatiu

L’alumnat de 1r d’ESO participa  en els tallers de teatre socioducatiu amb el grup EIRENE. Aquests tallers ens permeten treballar aspectes relacionats amb la convivència, ajuda a desenvolupar  les habilitats dels participants i aportar-los estratègies que els capacitin per ser autònoms en les seves decisions… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar 2018

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.
En els centres públics,… Llegeix més»

Servei comunitari

El nostre centre ha  iniciat l’activitat curricular del Servei Comunitari programada a les matèries de Religió i de Cultura i valors ètics.
Aquesta activitat tindrà una durada de 10 hores i es  desenvoluparà en horari no lectiu, fora del centre.
L’Aprenentatge i Servei és un projecte educatiu amb… Llegeix més»

Apadrinem el nostre patrimoni

El nostre centre s’ha inscrit al pograma Apadrinem el nostre patrimoni, amb l’objectiu d’afavorir la implicació de  l’alumnat amb el patrimoni cultural i natural de la ciutat, en aquest cas, el Torrent de les abelles.
El Programa es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial… Llegeix més»

Taller de Mediació

Dimarts, 23 d’octubre, ha estat el primer dia del taller de mediació. Un curs més, l’alumnat interessat en temes relacionats amb l’autoconeixement, el respecte, l’empatia, l’autoestima, entre d’altres, ha participat  d’aquesta estona de reflexió compartida.

Sortida Mas Mogent

El  passat  dimarts, 2 d’octubre, l’alumnat de 1r d’ESO va anar  d’excursió a MAS MOGENT, a Llinars del Vallès.
Aquesta sortida té com a objectius:
· Compartir una activitat extraescolar de tutoria amb el professorat i els companys/es del seu grup i del seu nivell i conèixer-nos millor,… Llegeix més»