Taller d’autoestima i nutrició

L’alumnat de 1r ESO està participant en un taller sobre l’Autoestima i Nutrició organitzat per l’Ajuntament de Rubí.
En aquesta activitat l’alumnat aprofundeix el seu coneixement sobre les diferències entre anorèxia, bulímia, ortorèxia i vigorèxia. Es reflexiona sobre aquests Trastorns de Conducta Alimentària.
Es presenta la relació… Llegeix més»

Videotrucades amb el Montessori

Aquesta setmana l’alumnat dels grups de l’optativa d’EVP han gaudit d’una videotrucada amb l’alumnat de 5è de primària de l’Escola Montessori.
Un pas imprescindible per engegar la segona fase del Projecte AraArt+DretsInfants que dura a terme l’alumnat de Servei Comunitari que va escollir aquest projecte.
Un projecte innovador emmarcat dins del… Llegeix més»

Beisbol: dirigit pels propis alumnes

A la classe de gimnàstica a l’institut Duc de Montblanc l’alumnat de 4t B ha fet una sessió esportiva de beisbol on tres alumnes de la classe dirigien l’activitat.
Amb aquest tipus de dinàmiques es fomenta la proactivitat de l’alumnat, la seva autonomia i la gestió… Llegeix més»

Visita al Castell

El passat dilluns l’alumnat de 1r d’ESO va fer una petita excursió fins al Castell per gaudir els diferents grups d’un esmorzar plegats.
A més l’alumnat va intercanviar detalls amb l’amic invisible o “el pongo“. Una activitat lúdica per enfortir el sentiment de pertinença al grup classe… Llegeix més»