Graduació 2n de Batxillerat

L’alumnat de 2n de Batxillerat va celebrar el seu propi acte de final d’etapa, juntament amb el professorat de l’equip docent que va poder assistir-hi.

Hi ha hagut un ball a càrrec del grup The Community Center, hi ha participat un grup musical i s’han repartit les bandes, les orles i l’obsequi de l’AFA; alguns s’han emocionat amb el discurs del director, d’alguns professors o fins i tot d’algun company, i han passat una estona molt emotiva i agradable juntament amb els seus companys i companyes i el professorat amb qui han passat tantes hores aquest curs.

Que tingueu molta sort en aquesta nova etapa que comenceu!

Llegeix més»

Graduació 4t d’ESO

Gràcies a les famílies del centre, es va filmar el Musical de 4t d’ESO que va tenir lloc el passat 8 de juny al Teatre La Sala. Els companys i les companyes de l’optativa del Musical van preparar l’espectacle Hairspray, sota la direcció del professor de Música Jordi Pujadas. Gaudiu de l’espectacle!

Llegeix més»

Vídeo sobre el mural del Montessori

Aquest curs hem participat a la 1a ColorWeek de Rubí.

La realització d’un mural a l’escola Montessori va ser la culminació d’un projecte sobre els drets dels infants amb col•laboració amb l’EdRA.

L’alumnat de 4t de l’optativa d’EVP el va dissenyar i la part d’ells que feien el servei comunitari van pintar el mural dins del projecte d’innovació educativa Ara Art.

Graduació 4t ESO B

L’alumnat de 4t d’ESO B ha celebrat avui el seu propi acte de final d’etapa, juntament amb les famílies i el professorat.
Aquest grup d’alumnes no va poder assistir a la graduació de la setmana passada celebrada a La Sala perquè estaven confinats a causa del… Llegeix més»

Una pràctica electoral per aprendre i gaudir

En el marc de la matèria de Ciències Socials, el grup de 3rC ha protagonitzat l’experiència de votar en unes eleccions simulades, havent creat prèviament partits, un cens electoral i uns DNI ficticis. L’alumnat ha format també llistes de representants, apoderats i propostes de partit.
Les votacions s’han desenvolupat… Llegeix més»

Colònies 2n d’ESO

A continuació us anirem detallant tota la informació que ens van fent arribar el grup de colònies de 2n d’ESO.

[16/06/2021]
Avui era l’últim dia i l’hem aprofitat de valent. Ja hem arribat a Rubí i el professorat acompanyant de les colònies felicita a tot l’alumnat pel… Llegeix més»