Vídeo sobre el mural del Montessori

Aquest curs hem participat a la 1a ColorWeek de Rubí.

La realització d’un mural a l’escola Montessori va ser la culminació d’un projecte sobre els drets dels infants amb col•laboració amb l’EdRA.

L’alumnat de 4t de l’optativa d’EVP el va dissenyar i la part d’ells que feien el servei comunitari van pintar el mural dins del projecte d’innovació educativa Ara Art.

Graduació 4t ESO B

L’alumnat de 4t d’ESO B ha celebrat avui el seu propi acte de final d’etapa, juntament amb les famílies i el professorat.
Aquest grup d’alumnes no va poder assistir a la graduació de la setmana passada celebrada a La Sala perquè estaven confinats a causa del… Llegeix més»

Una pràctica electoral per aprendre i gaudir

En el marc de la matèria de Ciències Socials, el grup de 3rC ha protagonitzat l’experiència de votar en unes eleccions simulades, havent creat prèviament partits, un cens electoral i uns DNI ficticis. L’alumnat ha format també llistes de representants, apoderats i propostes de partit.
Les votacions s’han desenvolupat… Llegeix més»

Colònies 2n d’ESO

A continuació us anirem detallant tota la informació que ens van fent arribar el grup de colònies de 2n d’ESO.

[16/06/2021]
Avui era l’últim dia i l’hem aprofitat de valent. Ja hem arribat a Rubí i el professorat acompanyant de les colònies felicita a tot l’alumnat pel… Llegeix més»

Colònies 1r d’ESO

Anirem compartint les vivències de les colònies de 1r ESO a Tamarit

[16/06/2021]
Ens acomiadem de les colònies amb una visita cultural per la Tàrraco romana. Hem fet una ruta guiada al voltant de les muralles i els elements arquitectònics més rellevants: el fòrum, el circ i… Llegeix més»

Colònies 3r d’ESO

A continuació us anirem detallant tota la informació que ens van fent arribar el grup de colònies de 3r d’ESO.
[16/06/2021]
Avui acabem tres dies de compartir experiències d’aventura al Pedraforca. L’alumnat de tercer ha gaudit amb l’aprenentatge d’activitats en un entorn natural meravellós. Tothom està molt… Llegeix més»

Viatge de 4t ESO

[15/06/2021]:
Hem passat un magnífic dia a PortAventura on ens hem retrobat amb el grup que s’ha incorporat avui. Ens ho hem passat d’allò més bé tot i la calor que ha fet.
[14/06/2021]:
Ahir vam passar el dia fent activitats esportives.
Primer vam anar a fer barranquisme i… Llegeix més»