Bon Nadal i Feliç 2019

Del cel cau l’aigua a fils, gelada i viva
i han reverdit els camps sota el plugim.
I dins el bosc humit torna a ésser clara
la veu del fontinyol sota el penyal
que, vestint-los de molses, hi prepara
els caminets joiosos de Nadal.
Miquel Ferrà i Juan, Dolça, benigna… Llegeix més»

Setmana de les Matemàtiques

Del 10 al 20 de desembre hem celebrat la Setmana de les Matemàtiques. Amb l’objectiu de viure les Matemàtiques d’una manera lúdica i estimulant i treure-les de l’aula, l’alumnat d’ESO s’ha enfrontat a problemes de lògica, raonament, manipulació i tota mena d’enigmes, que… Llegeix més»

Pinta La Marató

Aquest any, una vegada més, l’alumnat de 4t d’ESO que fa l’optativa de Visual i Plàstica ha elaborat aquestes propostes per el Concurs Pinta La Marató que aquest any recaptarà fons per la investigació sobre el càncer. Hem treballat sobre el lema: la investigació dona… Llegeix més»

Projectes d’àmbit

Durant dues setmanes, del 5 al 16 de novembre, l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO ha desenvolupat els projectes dels àmbit següents:

• 1r d’ESO: projecte d’àmbit lingüístic: Horror film festival. L’alumnat ha creat un monstre en anglès com a base del cartell Lectura i anàlisi… Llegeix més»

Dia mundial sense alcohol

En el marc del Dia Mundial sense Alcohol, el 15 de novembre, la Sub-direcció General de Drogodependències de l’Agència de Salut Pública de Catalunya impulsa per cinquè any consecutiu la V Setmana de sensibilització sobre els riscos del consum d’alcohol del 12 al 18 de novembre. D’aquesta… Llegeix més»

Canvi de marxa

Dins l’eix transversal d’educació viària de tutoria de 4t d’ESO, l’alumnat participarà en diverses activitats.
Dijous, 22 de novembre, tot l’alumnat de 4t d’ESO  ha assistit a l’espectacle Canvi de marxa, que ha tingut lloc al Teatre La Sala de Rubí.

Dia de la ciència

El Departament d’Ensenyament organitza, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, diverses activitats educatives emmarcades en la 23a Setmana de la Ciència a Catalunya.
Dins del marc d’aquesta setmana, el 7 de novembre, l’alumnat  de 4t d’ESO  que cursa les matèries de Biologia,… Llegeix més»

Teatre socioeducatiu

L’alumnat de 1r d’ESO participa  en els tallers de teatre socioducatiu amb el grup EIRENE. Aquests tallers ens permeten treballar aspectes relacionats amb la convivència, ajuda a desenvolupar  les habilitats dels participants i aportar-los estratègies que els capacitin per ser autònoms en les seves decisions… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar 2018

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.
En els centres públics,… Llegeix més»