Sant Jordi al Duc

Sant Jordi és una de les celebracions més boniques de les que es fan al centre. Anuncia el bon temps, l’esperança dels dies llargs i assolellats, l’adéu definitiu als abrics feixucs i l’arribada d’una lleugeresa que fa olor de roses, d’amor, de música i de bons desitjos.

Llegeix més»

Preinscripció Batxillerat (alumnes nous al centre)

Avui s’ha obert el període per presentar la preinscripció pels estudis de Batxillerat pels alumnes que no són del centre. La data límit per presentar la preinscripció és el 3 de juny, i, fins al dia 4 de juny es pot presentar la documentació que calgui a la secretaria del centre.

Aquest any la preinscripció es farà telemàticament, per aquest motiu la tria de matèries de modalitat i optatives de Batxillerat que demana cursar l’alumne també la farem on-line. D’aquesta manera ens facilitareu la tasca de preparació del proper curs.

Per tant, la preinscripció la farem en dos passos:

Pas 1:
Preinscripció al web del Departament d’Educació
Pas 2:
Sol·licitud de matèries de modalitat i optatives a un formulari del centre (cal haver fet abans la preinscripció)
Annex: Previsió d’itineraris pel proper curs

Cita prèvia

Si voleu fer la preinscripció de forma presencial, heu d’obtenir una cita prèvia clicant al botó: