Cavalcada de Reis

La nit de Reis, un grup d’alumnes de 4t d’ESO va participar a la Cavalcada de Reis. Va ser una experiència màgica que van viure amb molta il·lusió. Agraïm un any més la col·laboració i seguiment que la nostra AFA fa d’aquesta activitat.

Incidències meteorològiques: Centre obert.

Benvolgudes famílies,
us informem que avui dimarts, dia 21 de gener, el nostre centre roman obert amb l’activitat lectiva ordinària.
Les úniques activitats que s’han anul·lat són les que fem al pati i les sortides.
El centre segueix els avisos del Departament d’Educació i de Protecció Civil de… Llegeix més»

Bon Nadal

POTSER NADAL

Potser Nadal és que tothom es digui
a si mateix i en veu molt baixa el nom
de cada cosa, mastegant els mots
amb molta cura, per tal de percebre’n
tot el sabor, tota la consistència.
Potser és reposar els ulls en els objectes
quotidians, per descobrir amb sorpresa
que… Llegeix més»

Salting

Des del departament d’educació física s’ha organitzat una sortida molt divertida al Salting de Sabadell.
Durant les gairebé dues hores d’activitat, l’alumnat no ha parat de saltar, fer tombarelles, mortals, jugar a bàsquet o realitzar el circuit de Parkour ,i el professorat acompanyant també s’hi… Llegeix més»

Plataforma Geisoft

Enguany el nostre centre, amb l’objectiu de millorar la comunicació amb les famílies, ha posat en funcionament la plataforma Geisoft per a gestions d’assistència, seguiment a l’aula i convivència de l’alumnat.
En l’enllaç trobareu tota la informació per començar a fer servir la plataforma.

Servei Comunitari

Aquest curs, és el segon any que l’alumnat del nostre centre fa les pràctiques del servei comunitari en diferents entitats solidàries de Rubí.
Un total de 120 alumnes estan distribuïts entre 8 entitats solidàries que organitzen activitats per a la gent necessitada, millora de l’entorn i… Llegeix més»