Preinscripció Batxillerat

Avui s’ha obert el període per presentar la preinscripció pels estudis de Batxillerat. La data límit per presentar la preinscripció és el 21 de maig, i, fins al dia 23 de maig es pot presentar la documentació que calgui a la secretaria del centre.
Aquest any… Llegeix més»

Intercanvi Gent_Rubí

De l’1 al 5 d’abril 20 alumnes de l’institut i 20 de l’escola Sint Bavo de Gent (Bèlgica) han participat en un intercanvi. El centre vertebrador de l’intercanvi ha estat  l’univers i l’alumnat de tots dos centres ha fet diferents activitats que l’ha ajudat a… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes_ESO

Dimarts, 26 de març tindrà lloc la jornada de portes obertes de l’ESO. Com cada curs adjuntem el quadre següent on les famílies de les escoles adcrites podran consultar l’hora a qual estan convocades.
Les famílies de les escoles no adscrites tenen reservada també una hora… Llegeix més»

Cangur 2019

Dijous, 21 de març, s’han celebrat la prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana.
La prova Cangur és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a… Llegeix més»