Apadrinem el nostre patrimoni

El nostre centre s’ha inscrit al pograma Apadrinem el nostre patrimoni, amb l’objectiu d’afavorir la implicació de  l’alumnat amb el patrimoni cultural i natural de la ciutat, en aquest cas, el Torrent de les abelles.

El Programa es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial per part del centre educatiu, la qual cosa comporta donar-li valor i aprofundir en el seu coneixement des del punt de vista cultural i, alhora, fer que aquest coneixement sigui socialment rellevant, és a dir, que arribi a la pròpia comunitat i a l’entorn de l’escola.

Els objectius del Programa d’Apadrinem el nostre patrimoni són els següents:

• Afavorir la implicació de l’alumnat a partir d’una proposta didàctica dissenyada amb els criteris de significativitat, comunicació, acció i projecció del model competencial orientador.
  • Promoure el coneixement del patrimoni més proper al centre educatiu.
  • Projectar el coneixement adquirit per l’alumnat sobre l’element patrimonial a la pròpia comunitat i a l’entorn

La difusió de les activitats d’apadrinament del Torrent de les abelles la farem a través de la web del centre.