Xerrada sobre orientació professional al Batxillerat

El passat dimecres 7 d’abril, l’alumnat de 2n de Batxillerat, va assistir telemàticament a una xerrada sobre orientació professional a càrrec d’un ex-alumne del nostre centre, Carlos García, que actualment és director de Decathlon (Menorca). A la xerrada, el Carlos els va donar consells personals i basats a la seva experiència professional, sobre com dissenyar un currículum per tal que sigui atractiu a una empresa i també com enfrontar-se a una primera entrevista de treball. L’alumnat, en general, va sortir molt satisfet de la xerrada. Des del nostre centre, treballem l’orientació acadèmica dels nostres alumnes però també volem avançar en l’orientació professional.