Xerrada de dues exalumnes a CAI

El dia 30 de gener de 2019 els alumnes de CAI1 i CAI 2 hem rebut la 1a xerrada i visita de la Laura García i Paz de León , dues exalumnes de l’Institut de Sales que van cursar CAI fa alguns anys.

Han vingut per explicar-nos la seva experiència un cop tret el títol. Laura ens va parlar de la seva trajectòria personal. Quan va acabar CAI i va seguir estudiant un CFGS de laboratori d’anàlisi clíniques , les pràctiques i posteriorment va accedir a la Universitat per aconseguir el grau d’Infermeria

Ens va parlar que va compaginar els estudis amb la seva feina TCAI i que es pot fer tot, encara que sigui complicat, animant els alumnes a que res no els impedeixi aconseguir els seus objectius.

Realment la seva experiència ha servit perquè ens adonem que seguir endavant i aconseguir les nostres fites és possible.

Gràcies per venir i esperem que tot et vagi genial.

ROSA MORALES CAI 2