Els nostres alumnes participen a la prova Cangur de matemàtiques

El passat dijous 21 de març va tenir lloc la Prova Cangur. Aquesta és una prova matemàtica adreçada als alumnes entre 10 i 18 anys per tal de fomentar el gust per les matemàtiques. Aquesta prova està impulsada per l’associació Le Kangourou sans Frontiéres, a qui estan associats països d’arreu del món.

Del nostre centre gairebé cent alumnes de 1r, 2n i 3r van voler participar en aquesta prova que consta de 30 preguntes i que cal resoldre en 75 minuts, sense cap altra ajuda que full i llapis. Va ser una hora i quart en què els alumnes es concentren en resoldre els reptes plantejats, gaudint, dubtant, prenent decisions… per tant, creixent en molts sentits. Després de la prova, els vam convidar a un petit esmorzar de pa de pessic i un suc. S’ho van merèixer!

Els felicitem a tots, perquè més enllà dels resultats, ja són guanyadors.