Visita dels alumnes de 2n d’ESO al MMACA

Aquestes darreres setmanes els alumnes de 2n d’ESO han visitat el Museu de les Matemàtiques a Cornellà. Un monitor els va fer una petita introducció del que podien trobar a cada sala i a continuació podien tocar, observar, gaudir i aprendre.

Els alumnes es van enfrontar a molts reptes, i van poder descobrir moltes propietats matemàtiques que de ben segur faran servir més endavant.

El museu està situat dins del parc de Can Mercader i es pot visitar gratuïtament cada diumenge al matí i cada dimecres a la tarda. L’accés es pot fer fàcilment amb L82, que deixa just davant del parc.