Taller de resolució de conflictes a 1r ESO

Durant el mes d’octubre els alumnes de 1r d’ESO han fet un taller titulat “En parlem? Eines per a la resolució de conflictes” on dues persones del Servei de mediació de l’Ajuntament de Viladecans els han fet reflexionar sobre la necessitat de parlar per resoldre els problemes amb els companys, amics, familiars,… Van ser unes xerrades que van agradar molt a l’alumnat d’ESO perquè van poder parlar amb tranquil·litat i sabent que els companys i les companyes els escoltaven. Us deixem aquí algunes de les reflexions que van sorgir durant l’activitat:

Què necessiteu per estar bé?

RESPECTE, TOLERÀNCIA, AMISTAT, QUE NO EM JUTGIN,…

EMPATIA: saber posar-se en el lloc de l’altre.

SI TINC UN PROBLEMA, L’HAIG DE RESOLDRE PARLANT.

Preguntar què et passa.

Poder explicar què em passa.