Taller d’autoprotecció i primers auxilis a 4t ESO i 1r BAT

Davant la petició d’alumnes de 4t d’ESO del curs passat, aquest any hem pogut  fer un taller de autoprotecció i primers auxilis que oferia l’Ajuntament de Viladecans a la seva pàgina web d’Activitats per a la millora i l’èxit educatiu. Infermers i infermeres de l’UTE SIS Prevenció S.L. van venir dos dimecres del mes d’octubre, i han de venir avui dimecres 6 de novembre, a explicar durant tres hores a l’alumnat de 4t d’ESO  i de 1r de batxillerat els principis bàsic d’autoprotecció i primers auxilis.

Els han ensenyat com han de reaccionar i actuar davant de situacions com ara ofegaments, cremades, hemorràgies o accidents de trànsit i també han aprés com s’ha de fer la RCP (reanimació cardiopulmonar). Els/les alumnes que ja l’han fet han valorat molt positivament aquest taller, tant per la seva utilitat com per la professionalitat de les persones que l’han vingut a fer.

De ben segur que el repetirem.