Taller de prevenció de la violència masclista

Els dies 2 i 4 de desembre l’alumnat dels tres grups de 1r de Batxillerat van realitzar un taller d’una hora de durada sobre els diferents aspectes relacionats amb la violència masclista.

La sessió la van impartir dos mossos d’esquadra de Viladecans especialitzats en el tractament i formació al voltant de la violència masclista. Per això van fer ús del projector i van compartir diferents experiències al voltant de la seva feina. Van fer especial incidència en els aspectes de prevenció d’aquestes actituds i en conscienciar a l’alumnat  de la necessitat de fugir de qualsevol actitud masclista per petita que els hi pugui semblar.

La valoració de l’alumnat va ser positiva i van participar de forma bastant activa plantejant dubtes i qüestions als mossos.