Taller d’autoprotecció i suport vital bàsic a 1r BAT

Els dies 21 d’octubre i 4 i 11 de novembre l’alumnat dels tres grups de 1r Batxillerat van rebre una formació sobre primers auxilis i tècniques d’autoprotecció i suport vital bàsic.

L’activitat va córrer a càrrec de UTE SIS Prevenció Contrafoc Formació, que ja altres anys havia fet la mateixa activitat amb molt d’èxit entre l’alumnat.

L’activitat va tenir una durada de 2h 30 minuts i en ella la persona responsable va projectar les principals tècniques associades als primers auxilis. També va fer una demostració pràctica d’aquestes tècniques i els hi va ensenyar el diferent material que utilitzen les persones encarregades d’aplicar els primers auxilis. Tot això intentant respectar al màxim les mesures de seguretat derivades de la pandèmia.

La valoració de l’alumnat va ser molt positiva ja que van aprendre aspectes bàsics per el comportament davant  de situacions d’emergència que es poden trobar en qualsevol moment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *