Taller de nutrició a 3r ESO

Durant les dues darreres setmanes, els alumnes de 3r d’ESO han descobert molta informació interessant sobre alimentació i nutrició a mans d’un tallerista de l’Ajuntament de Viladecans que els ha resolt els dubtes sobre què i com ens alimentem. Han tractat els temes: dieta i salut, trastorns alimentaris, grups d’aliments i la seva funció energètica, plàstica i reguladora, tòpics i errors alimentaris, i higiene i manipulació dels aliments.

En finalitzar els alumnes han hagut de programar un menú per posar en pràctica allò que han après.