Sortida d’orientació de 4t ESO i 1r BAT

Aquests dies, a Can Xic es pot visitar l’exposició Transitar, orientar-se en un món canviant. Com explica el tríptic, “la instal·lació expositiva és una casa oberta al món, que desplega les seves parets i llindars per poder-hi circular lliurement, i traçar així un itinerari personal. Aquesta casa simbolitza l’ésser humà, amb els seus somnis i realitats. En acabar el recorregut els alumnes hauran obtingut petites pistes que els ajudaran a saber on són, on volen anar i què els cal per anar-hi”.

Els alumnes de 4t ESO i 1r de Batxillerat del nostre institut han pogut gaudir d’aquesta experiència organitzada per l’Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona.