Participació al programa Mart XXI a la UPC

Cinc dies de les últimes dues setmanes de gener, set alumnes de 3r d’ESO de l’institut han participat en l’activitat, en el campus de la UPC de Castelldefels amb alumnes de molts altres centres educatius del Baix Llobregat, d’estudiar la possibilitat de construir una colònia al planeta Mart.

Els objectius d’aquesta activitat estan enfocats a motivar els alumnes per tal que continuen els seus estudis, que desenvolupin la capacitat de treballar en equip i per projectes, ajudar-los en l’orientació acadèmica, apropar-los al món universitari i posar de relleu el paper que desenvolupa la ciència i la tecnologia a la nostra societat.

Esperem que hagin assolit tots aquests objectius!

Si voleu més informació sobre el programa podeu visitar el web de l’escola d’enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de la UPC.