Sortida al Museu de les matemàtiques a 2n ESO

Aquesta setmana tots els alumnes de 2n ESO han anat al MMACA, el museu de les matemàtiques de Cornellà. Aquest és un museu on tocar i pensar és obligatori. Si voleu visitar-lo podeu fer-ho gratuïtament cada diumenge al matí.

Aquí us deixem el comentari d’uns alumnes:

“El passat dimecres la classe de segon A va anar al museu de matemàtiques. Allà ens vam trobar amb activitats relacionades amb la geometria, il·lusions òptiques, etc. Personalment, el que més ens va agradar de la visita va ser el fet de la llibertat que teníem per escollir els problemes i reptes; com per exemple les torres de Hanoi, el muntatge d’un tauler d’escacs. També ens va sorprendre l’home de Vitruvi de Leonardo Da Vinci i les proporcions que vam descobrir.

Recomanen un passeig un diumenge al matí per p’assar una bona estona amb les matemàtiques.”

Míriam González i Tania Torreño
2n A

Aquí us deixem unes fotografies d’aquests dies.