Cloenda del programa de tutorització dels treballs de recerca del Batxillerat

El passat dimarts, 10 de desembre es va celebrar al restaurant Atrium el dinar de cloenda del programa de cotutorització organitzat pel Ajuntament de Viladecans. El nostre centre va assistir amb els quatre alumnes que han participat en el projecte, el Joan Naches, el Joan Lamas, l’Eloi Merino i l’Óscar Sánchez i tres professors del centre, el Josep Maria Novell i la Mariam Mouagni com a tutors dels treballs de recerca i l’Arturo Callizo com a coordinador de Batxillerat.

Al final de l’acte, dos alumnes van explicar breument el seu treball de recerca i la seva experiència personal amb el projecte de cotutorització. Un d’ells va ser en Joan Naches, alumne de 2n Batxillerat de la modalitat tecnològica que va fer una breu exposició del seu treball de recerca que porta per títol “Aprofitament de les dades personals per part de les empreses” i de la relació que va mantenir amb l’empresa Click-it que ha estat la responsable del seu seguiment i assessorament.