Sortida a Sant Ramon amb els alumnes de Farmàcia

El dia 8 de Novembre els alumnes del CFGM de Farmàcia i Parafarmàcia, vam fer una sortida a l’ermita de Sant Ramon, per tal de promocionar els hàbits de vida saludables.

Tot i que el dia no acompanyava, això no ens va fer desistir i vam pujar tranquil·lament fins al cim, on vam gaudir de les vistes del Baix Llobregat, Barcelona i inclús Montserrat.

A més a més vam fer un esmorzar de germanor on cada un dels alumnes va portar menjar per a compartir amb els companys i els professors. Era tot boníssim!!

També vam jugar al NINJA! on va quedar palesa la bona coordinació dels alumnes (no tant la dels profes).

Mentre baixàrem vam rebre la visita de la pluja, que ens havia respectat fins llavors, però amb bon humor i alegria vam capejar el temporal.

En definitiva una experiència molt recomanable!