Sortida a l’Atrium de 2n ESO: “Un munt de guitarres”

El dimarts 28 de novembre, amb els alumnes de 2n d’ESO, vam anar a l’Atrium a gaudir del concert “Un munt de guitarres”.

En aquest espectacle els protagonistes són els instruments, principalment guitarres i altres instruments de corda relacionats. Amb ells viatjarem per diversos països i continents tot escoltant cançons. Coneixerem la història de cada instrument, explicant les seves característiques i els diferents estils de música als quals pertanyen. L’espectacle comença amb un instrument turc amb més de dos mil anys d’història i acaba amb la guitarra elèctrica de Jimi Hendrix. La música és un fet social i cultural en constant evolució. Escoltant música de diverses procedències es pot veure la manera com diferents cultures s’han trobat al llarg de la història: la islàmica i la cristiana, l’europea i l’africana, l’europea i la caribenya, donant com a resultat un intercanvi d’elements culturals i l’aparició de nous estils genuïns, i de noves maneres d’expressió musical. A través d’aquest concert, els/les espectadors/es coneixeran instruments d’altres països i descobriran noves sonoritats, podran observar els instruments en directe i participar activament en l’audició.