SORTIDA A EMPÚRIES AL BATXILLERAT

El dimecres 31 d’octubre els alumnes de llatí de 1r i 2n de batxillerat i d’optativa de 4t ESO van visitar el recinte arqueològic d’Empúries.

Tot i ser un dia de pluges intenses, el temps va acompanyar en el moment de  gaudir del recorregut per la ciutat grega i romana, així com del magnífic audiovisual del criptopòrtic de la domus romana que recrea en 3D la vida quotidiana d’un ciutadà del segle I a.C.

A l’hora de dinar van tenir temps lliure per passejar pel preciós  poble de l’Escala  i posar-se a aixopluc  en qualsevol dels nombrosos bars i restaurants amb vistes al mar.

En resum, alumnes i professors acompanyants vam tornar molt contents de la visita realitzada.