SOM AMBAIXADORS ATÒMICS

L’institut de Sales SOM AMBAIXADOR ATÒMIC. Així es denominen als voluntaris que col·laboren amb la ONG ATOMIC LAB, en el seu projecte LIMBS.

L’objectiu és que qualsevol persona que necessiti una pròtesi, pot ser dissenyada per aquesta ONG i fabricada per nosaltres amb la nostra impressora 3D. L’alumnat del centre s’encarregarà de la impressió de les peces, del muntatge de la pròtesi i l’enviament d’aquesta, a la persona que ho necessiti.

Amb aquesta col·laboració volem fomentar les capacitats claus del nostre alumnat com la solidaritat, responsabilitat, resolució de problemes i treball en equip.