Viatge a Brusel·les del premi Talent a les Aules d’alumnes de 1r de Batxillerat

Els guanyadors del 2n premi del projecte Talent a les Aules 2019 van gaudir de Brusel·les del 2 al 4 de juliol.

Les alumnes i la seva professora d’economia van poder visitar la fantàstica ciutat europea. En els tres dies van visitar molt llocs emblemàtics: la Grand Platz, el Maneken Pizz, les galeries Saint Hubert, el parc Atomium, el palau de Justicia o Notredame du Salom, el B-Central, el Google Atelier, Finnova i el Microsoft Centre MIC.

També van tenir temps de fer una visita al Parlament Europeu! No hi podia faltar.

I per descomptat, van poder passejar per la ciutat i comprar xocolates!

Un viatge inoblidable, sense cap dubte. Un premi ben merescut!

Aquí us deixem algunes fotografies del viatge.