Quina és la millor manera d’estudiar?

Quina és la millor manera d’estudiar per aprendre? De quina forma podem fer més eficient d’organitzar el temps?

Tothom dona consells sobre aquest tema. Tothom sembla expert… Però què diuen les evidències científiques? Què se’n sap del cert sobre això? Què és el que realment funciona? Què podem aconsellar als nostres fills i filles, als nostres alumnes?

Us fem arribar un recull de consells ben fonamentats en el següent document: “Estudiar mejor en tiempos de confinamiento”, elaborat pel Juan F.:

El Juan F. és un docent que analitza llibres i articles sobre educació i ens ajuda a entendre el que els investigadors i científics descobreixen sobre com es produeix l’ensenyament. Ens ajuda a destriar els científics dels falsos gurus.

Si us han agradat els consells i en voleu més, podeu consultar el seu bloc: https://profesmadeinuk.blogspot.com/