Projecte d’Egipte a 1r ESO

Els alumnes de 1r ESO del 4 al 13 de desembre van dur a terme el projecte d’Egipte. En aquest projecte els alumnes han après una mica més a treballar cooperativament, han pogut treballar i practicar la seva autonomia, desenvolupar la seva creativitat i per han après moltes coses sobre l’Antic Egipte.

El projecte ha consistit en fer una presentació dramatitzada sobre algun aspecte de l’Antic Egipte amb l’ajut d’un mural confeccionat per ells mateixos. Cada alumne ha representat un personatge i ha fet l’exposició posant-se a la seva pell.

Han estat uns dies plens d’encerts i errors, de diversió i de treball, de riures i de plors, de tranquil·litat i de nervis, i per això, han estat uns dies plens d’aprenentatges que s’emportaran per sempre.