El Sr. Carles Grau, CEO de la Fundació Mobile World Capital Barcelona, visita l’Institut de Sales

El passat dia 4 de novembre el Sr. Carles Grau va visitar l’Institut de Sales de Viladecans per impartir una conferencia a l’alumnat de batxillerat i cicles formatius sobre empresa i iniciativa emprenedora. Durant la conversa amb els grups d’estudiants, aquests van conèixer el seu dia a dia, el paper la seva empresa en la societat i en general la seva visió en primera persona del món empresarial.

Durant la xerrada, es van transmetre les idees que les persones directives són persones com la resta i estan disponibles perquè els estudiants hi parlin i els hi facin preguntes i puguin posar-se al seu lloc.

Actualment, el Sr. Grau és CEO de la Fundació Mobile World Capital Barcelona, una iniciativa que impulsa el desenvolupament digital de la societat i ajuda a millorar la vida de les persones a escala global.

Les sessions es van celebrar amb la col·laboració de la FemCat, dins del Programa Escola i Empresa. Aquest programa agrupa més de 160 empresaris i empresàries que s’han format en una metodologia que els permet dur a terme aquestes sessions amb estudiants.