Parlem de drogues!

Els alumnes de segon de farmàcia del centre, han visitat l’exposició interactiva “Parlem de drogues”  dels programes de l’Obra social “La Caixa”.

L’objectiu del programa educatiu és facilitar les eines adequades pugui dur a terme una actuació educativa de prevenció del consum de drogues amb els adolescents. El programa parteix de l’aprenentatge científic de les bases neurobiològiques de l’addicció i dels efectes de les drogues sobre el nostre cervell, el nostre cos i el nostre comportament.
Els visitants busquen formes d’afirmació i d’identificació. La facilitat per accedir a les drogues o atribuir-los connotacions transgressores, la curiositat i la pressió de grup poden induir-los a consumir. Informar-los i formar-los al respecte és, en primer terme, responsabilitat de la família i de les institucions escolars i sanitàries.
Els alumnes de 2on de farmàcia, han visitat l’exposició ja què la  temàtica d’aquesta, dintre del mòdul 5 (promoció de la salut), està relacionada en una de les funcions bàsiques que té l’oficina de farmàcia: la participació dels  professionals sanitaris en programes d’educació per la salut.

Podeu obtenir més informació sobre drogues al web de l’exposició "Prevenció del consum de drogues. Parlem de drogues".