Molt bon curs!

Demà dilluns, la majoria dels nostres alumnes inicien el curs. Serà un curs atípic, però ple d’aprenentatges per a la vida. Aprenentatges que, sigui com sigui, tots s’esforçaran per integrar. Aprenentatges que els faran més grans. L’acte d’aprendre és inherent a l’ésser humà i mai està exempt de dificultats. Sovint, com a aprenents, cometem errors. La millor manera de viure aquests errors és segurament com una oportunitat per seguir aprenent allò que encara no dominem. Recordem-nos això les vegades que faci falta.

Un d’aquests grans aprenentatges que esperem que es produeixin durant curs serà, sense dubte, la resiliència. És a dir, la capacitat d’adaptar-se i desenvolupar-se positivament davant de qualsevol situació desfavorable. A l’institut, tots els que hi treballem, ens hem preparat per acollir-los de la millor manera possible i estem preparats per ajudar-los aquest nou repte.

Desitgem a tots els alumnes, les seves famílies i a tota la comunitat educativa de l’institut de Sales un molt bon curs.