Last news!

25 ALUMNES DE L’INSTITUT DE SALES QUE FARAN 2N D’ESO EL CURS 2011-2012 REALITZARAN UN “PROGRAMA D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA DURANT LA TARDOR DE 2011”

El Departament de Llengües Estrangeres del centre va presentar un projecte a la convocatòria d’aquests ajuts del Ministerio de Educación i hem estat seleccionats per la realització d’aquesta immersió lingüística.
El programa consisteix en l’estada per part  de grups de 25 alumnes juntament amb el professorat d’anglès a diferents llocs d’Espanya, fora del seu entorn escolar, on conviuran dos grups de diferents Comunitats Autònomes durant una setmana i es realitzaran activitats relacionades amb el medi ambient en anglès.
El nostre projecte és: “THE WORLD AROUND US SPEAKS ENGLISH.  INSTITUT DE SALES:  GO GREEN WITH US!  A GREEN SCHOOL IN VILADECANS”, i treballa els temes de desenvolupament sostenible, reduir, reutilitzar i reciclar, les energies renovables, l’entorn natural i cultural i la diversitat cultural durant cinc dies d’estada en una comunitat autònoma diferent de la nostra i sempre en anglès.
L’alumnat que participarà en aquest programa d’immersió es seleccionarà a partir de les millors notes d’anglès a l’avaluació final dels alumnes que aquest curs han realitzat el primer d’ESO.
Pròximament us farem conèixer els noms dels afortunats!!!
Departament de Llengües Estrangeres – Anglès