Festa comiat 2n de Batxillerat curs 2010-2011

El passat dimecres 22 de juny, els alumnes de 2n de Batxillerat van sorprendre agradablement a tots els professors i professores del centre amb una gran festa.

Ens van convidar tant personalment com penjant cartells pel centre, anunciant que seria una   festa important, i s’ha de dir, que més que això, va ser una trobada per no oblidar mai. Els alumnes ens van meravellar amb allò que havien organitzat!

L’espai que van escollir va ser el porxo, ornamentat amb globus de colors, una tarima i un potent  equip de música, i una taula amb una gran varietat de menjar que ells mateixos havien preparat: canapès, empanades, pizzes, croquetes, etc. Mentre anàvem gaudint de l’àpat, alguns ballaven, altres parlaven…

De sobte, els tutors, la Carme Llompart i el Sergi Esteve, van pujar a la tarima i van anar fent  l’entrega de diplomes a cadascun dels alumnes. També, es va donar un premi especial a les dues alumnes amb les millors notes, l’Elena Samblás i la Natàlia García.

Acte seguit, els alumnes ens van tornar a sorprendre quan ens van dir que havien preparat algunes coses per nosaltres, els professors i professores i pels mateixos companys. Van fer unes “bandes” de Miss i Mister. Ens van donar algunes pautes, ells llegien la banda, la resta havien d’endevinar a qui estava dirigida, pujar a la tarima i dedicar-los-hi algunes paraules.  No cal dir que les bandes estaven pensades des de l’afecte, les experiències viscudes i  com no, amb un to humorístic.

Aquí però, no van acabar les anècdotes. També havien preparat coreografies per ballar tots plegats, com la Macarena o la cançó de Follow the leader, i alguna actuació-show com la del Camarero, camarero!

Els hi hem d’agrair, des del cor, tot allò que van preparar, vam passar una nit memorable! I sobretot, desitjar-los  un futur ple d’èxits sense que mai oblidin el pas pel nostre Institut de Sales, i sabent, que si mai necessiten res, aquí estarem, per ajudar-los en tot el que calgui!

FELICITATS PER TOTA LA FEINA FETA I ENDAVANT EN EL NOU CAMÍ QUE COMENCEU!!!

Si voleu, també podeu consultar les fotografies de la nit.