Jornades d’orientació de Batxillerat i CFGS

El passat 18 de Febrer els alumnes de 2n de batx van assistir a les Jonades d’Orientació de Batxillerat i CFGS a l’Atrium. Després de la conferència Com ens preparem per les professions del futur? els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de visitar diferents estands al Hall de l’Atrium , on hi havien representades diferents universitats i CFGS. El nostre institut va participar amb un estand del CFGS d’Higiene Bucodental.

Per acabar la jornada, les Taules rodones en funció d’especialitats, on els alumnes van poder resoldre els seus dubtes i inquietuds amb professionals i estudiants de l’àmbit triat . Donem les gràcies a tots els alumnes i ex-alumnes que van participar com a ponents a les Taules rodones i a l’estand d’Higiene Bucodental.

Va ser una jornada molt profitosa i enriquidora.