Jornada de motivació del Projecte Òrbita a Can Xic

El dilluns 10 d’octubre es va celebrar la jornada de motivació del Projecte Òrbita a Can Xic. Els nostres alumnes de 4t i 3r la van compartir amb companys d’altres instituts  que també podran gaudir d’aquesta experiència laboral i de creixement personal. A través del Projecte Òrbita, els oferim que durant unes hores a la setmana canviïn les classes per una experiència al món laboral. Així són conscients de la realitat que els espera fora de les aules i de la importància d’estar ben preparats per a afrontar-la. D’aquesta manera promovem que reflexionin i valorin la importància d’anar a classe, d’estudiar, d’esforçar-se per allò que els agradi aconseguir. En aquest acte vam poder gaudir d’una sèrie d’activitats dinamitzades pel Manel Justícia.

El nostre alumnat ha començat ja el projecte i el valoren com una oportunitat d’èxit!