Graduació dels alumnes de 4t d’ESO

El passat dia 22 de juny els alumnes de 4t d’ESO es graduaven i van preparar una festa d’acomiadament que ens va fer saltar les llàgrimes a molts. Professors, família i alumnes vam poder gaudir d’una estona molt emotiva amb els alumnes de 4t que aquest any acaben la seva etapa en el nostre institut. Tots van lluir unes bandes individualitzades amb molt d’humor, van llençar els seus birrets a l’aire a l’estil americà i vam gaudir de parlaments i vídeos amb fotos que ens mostraven les seves carones de quan van arribar al centre ara fa 4 anys. Tot va ser molt divertit i entranyable.

Aquí podeu veure algunes de les fotos que es van fer que, de ben segur, quedaran en la nostra memòria. Us desitgem moltíssima sort i somriures en el nou camí que hàgiu triat.