El projecte del conte matemàtic a 1r d’ESO

Els passats dies 13 i 14 de juny els alumnes de 1r d’ESO vam acabar el projecte del conte matemàtic anant a l’escola Pau Casals a explicar els contes fets als més petits.

Durant aquest curs els nostres alumnes han llegit contes on les matemàtiques apareixien de forma explícita. Els contes tenen un paper formatiu a la infància de tots els nens. Els ajuden a canalitzar les seves emocions i a entendre el món què els envolta.

Us recomanem especialment el conte “365 pingüinos”.

En petits grups ells mateixos també han tingut l’oportunitat d’escriure el seu conte matemàtic. Ha estat un procés llarg que ha durat tot el curs. Però tots hem gaudit molt.

Aquí us deixem una petita mostra dels contes elaborats. Si teniu una estoneta, us convidem a llegir-lo!

També us deixem algunes fotografies a l’escola Pau Casals. Des d’aquí, donar especialment les gràcies a l’escola per obrir-nos les portes i deixar-nos compartir un trosset del seu dia a dia amb els infants.