Festa de graduació dels alumnes de 4t ESO

El passat dilluns a les set de la tarda va tenir lloc la festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2017-2022.

Els propis alumnes van organitzar l’acte amb l’ajut de professors i de famílies de l’AMPA. Van arribar ben mudats, tal i com requeria l’ocasió acompanyats de les seves famílies. Van escoltar les paraules que els van dirigir alguns dels seus professors. Van rebre els diplomes de mans dels seus tutors i van rebre la felicitació del director i de la coordinadora de 2n cicle. Quan encara faltava escoltar les seves paraules, es va posar a ploure, però els alumnes van agafar un paraigües i les vam poder escoltar.

Finalment van sopar i es van fer mooooltes fotografies.

Aquí us en deixem algunes. Cliqueu a la imatge i hi accedireu.