Concert de música en record del nostre estimat José Fernández

El passat 22 de juny a les 17:30 va tenir lloc el concert de música interpretat pels alumnes de 1r i 2n d’ESO i l’optativa de música de 4t ESO.  Van començar els alumnes de 4t ESO i van tocar quatre peces. Seguidament van tocar els alumnes de 1r d’ESO i finalment els de 2n d’ESO. Aquest concert s’ha fet en memòria del nostre estimat company José Fernández, que ja fa un any que malauradament no és entre nosaltres.

En finalitzar el concert, vam fer la inauguració de la placa commemorativa pel nostre company, acompanyats per la seva família. Va ser un moment simbòlic però molt emotiu i significatiu per tots els que vam ser-hi.

A continuació us deixem algunes fotografies de l’acte. Clicant a la imatge hi accedireu. Si voleu veure’n els vídeos, els alumnes els  podran trobar el del seu grup al seu curs de Classroom de Música.