Cloenda del Projecte “Talent a les Aules Gavà-Viladecans”

Aquest projecte acosta el món empresarial als alumnes i serveix per a que puguin aportar idees creatives, innovadores i socials. L’edició 2019 es va acomiadar el passat 27 de juny de 2019 amb una trobada de l’Alcaldesa de Gavà, l’Alcalde de Viladecans, representants de les institucions, mentors de les empreses, professors i la direcció del projecte Talent a les Aules.

El projecte guanyador ha estat presentat per dues alumnes del col·legi Immaculada Concepció de Gavà.  El projecte BACCUMA, presentat per dues alumnes de primer de Batxillerat del nostre institut, la Marta Flores i la Claudia Moreno, ha guanyat el segon premi juntament amb el projecte Protegid@s, creat per dues alumnes de l’institut Torre Roja.

El mateix dia a la tarda, va tenir lloc a l’Ajuntament una recepció de l’Alcalde amb les alumnes guanyadores de Viladecans del Talent a les Aules 2018-2019: les dues alumnes de l’Institut de Sales i les dues alumnes de l’Institut Torre Roja, guanyadores del segon premi, i també dues alumnes de l’Institut Miramar, guanyadores d’un dels quatre tercers premis.

El Projecte Baccuma consisteix en una bàscula intel·ligent.  Moltes felicitats a la Marta, la Claudia i la seva tutora del projecte, Maryam Mouagni.  Aquest projecte ha estat mentoritzat per l’Albert Casas de l’empresa Rossi.  Les guanyadores del segon premi han guanyat un viatge de tres dies a Brussel·les.