Bons resultats a les Proves Cangur 2019

Tal i com ja us vam explicar al maig, gairebé un centenar d’alumnes de 1r, 2n i 3r ESO es van presentar a les proves Cangur de matemàtiques.

Alguns d’aquests alumnes han tret resultats excepcionals.

De 1r d’ESO, destaquem els resultats del David Benito (1r D), la Mariona Manchón (1r B), l’Àlex Chen (1r D) i Rubén Vázquez (1r B), que han quedat entre el 10% millors d’entre més de 26000 alumnes.

De 2n d’ESO cal destacar la Yao yao Guo (2m ESO), que ha quedat entre l’1% millor. De més de 23.000 alumnes la Yao Yao ha quedat la 213. Per aquest motiu, ha rebut una menció honorífica. Però també els seus companys Pol Medina, Iker Martínez i Carla Aragón han quedat entre el 10 % millor de més de 23000 alumnes.

De 3r d’ESO les alumnes amb millor puntuació han estat la Núria López i la Wassima Rachdi, que han quedat entre el 15% millors d’entre gairebé 21000 alumnes.

Els felicitem a tots ells pels seus bons resultats!