Bibliorecomanacions a la Biblioteca de Viladecans

Des de l’Impuls per a la lectura (ILEC), projecte que es du a terme a l’institut des del curs 2011-2012, una de les activitats que s’ha realitzat ha estat la de les bibliorecomanacions. Setze alumnes de 1r i 2n d’ESO es van oferir voluntaris per recomanar un llibre que els havia agradat molt.

La Televisió de Viladecans va venir a gravar-los a l’institut el 13 de desembre i 10 de gener.

Ja han penjat les bibliorecomanacions a la web de la Televisió, cada divendres n’afegeixen una de nova. Esperem que us agradin i que us animin a llegir encara més. I si voleu, també podeu preparar la vostra pròpia bibliorecomanació.