Alumnes de BAT participen a la Lliga de Debat a la UPF

Els estudiants de Batxillerat de l’INS de Sales han destacat, aquest mes de gener, a la Lliga de Debat de la Universitat Pompeu Fabra, demostrant les seves habilitats oratòries envers les possibles amenaces de la IA. El campus es va omplir durant dos dies de debats apassionats mentre els part  icipants mostraven el seu coneixement i argumentació en temes d’actualitat.

Amb un alt nivell de preparació i eloqüència, els nostres alumnes de Batxillerat van enfrontar temes destacats i amb determinació van dissoldre i disputar els arguments més rellevants dels equips rivals.

Els jurats van valorar no només els coneixements dels estudiants, sinó també la seva capacitat per mantenir un diàleg respectuós i constructiu. Aquesta experiència ha nodrit el seu bagatge acadèmic i ha estat una oportunitat per apropar-se a l’àmbit universitari: ha estat un petit viatge al futur dels nostres alumnes.

Amb l’èxit de la participació dels alumnes en la Lliga de Debat de la UPF, es posa de manifest el compromís de l’INS de Sales amb una educació que potenciï les capacitats comunicatives i creatives dels alumnes.