ACTIVITATS DE SANT JORDI 2013

Han estat moltes les activitats fetes pels alumnes el dia de Sant Jordi.  Podeu veure ja publicades les notícies corresponents a:

Però a més d’aquestes activitats, també hem fet d’altres com els recitals de poemes dels alumnes de 1r i 2n d’ESO amb acompanyament musical. Els artistes que han tocat són:
Pedro Rincón de 2n d’ESO (guitarra), Sergi Abaijón de 3r d’ESO (saxo), Paola Gutiérrez de 2n ESO (flauta travessera) i la profesora de música Rosamaria Béjar (piano).
Altres activitats han estat el taller de punts de llibre (1r d’ESO), taller de poesia visual i caligrames (2n d’ESO) i taller de l’Any Espriu fet pels alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO.
Aquí teniu algunes fotos i vídeos d’algunes d’aquestes activitats.