ERASMUS+

CATALÀ:

L’Institut de Celrà ha obtingut l’Acreditació Erasmus+ KA121 (2022-2027) d’Educació Escolar concedit per l’Agència Nacional Europea (SEPIE). Això implica la participació, financiació i facilitació en la realització de projectes europeus durant el període de temps comprès entre el 2022-2027.

El projecte aprovat per obtenir l’acreditació Erasmus+ versa sobre la necessitat de potenciar una mirada inclusiva a les pràctiques desenvolupades al centre, així com aprendre i compartir pràctiques inclusives amb d’altres centres europeus, implicant tant als alumnes com al claustre de professorat i les famílies.

El programa es planteja 3 objectius prioritaris: 

  1. Provar noves metodologies d’aula que permetin garantir que tot l’alumnat, independentment de les condicions i característiques personals, desenvolupi al màxim possible les seves capacitats.
  2. Aprofundir en l’avaluació com un mecanisme de regulació del procés d’ensenyament-aprenentatge.
  3. Implicar a la comunitat educativa i a les famílies del centre en programes d’inclusió i fer una revisió detallada del centre educatiu proposant línies d’actuació, també des d’una perspectiva europea, per reduir les barreres d’aprenentatge, participació i relació de tots els alumnes.
ENGLISH:

Institut de Celrà has obtained the Erasmus+ KA121 Accreditation for School Education (2022-2027) granted by the European National Agency (SEPIE). It involves the realization of European projects during the period of time between 2022-2027.

The project approved to obtain Erasmus+ accreditation deals with the need to promote an inclusive approach to the practices developed at the high school, as well as learning and sharing inclusive practices with other European centers, involving students, teaching staff and families as well.

Our Erasmus+ program has 3 main aims:

  1. Try new classroom methodologies that ensure that all students, regardless of their conditions and personal characteristics, develop their abilities to the maximum possible extent.
  2. Deepen the evaluation as a mechanism for regulating the teaching-learning process.
  3. Involve the educational community and the families of the high school in inclusion programs and carry out a detailed review of the high school proposing lines of action, also from an European perspective, to reduce barriers in terms of learning, participation and students’ relationships.