Iniciatives interessants de la biblioteca de Pineda M. Serra i Moret

Com sabeu, les mesures sanitàries estan afectant l’ús de les biblioteques escolars i també municipals, restringint l’accés directe al fons de les biblioteques. Per aquesta raó, la Biblioteca M. Serra i Moret està preparant  dues iniciatives que us poden ser interessants, ja que enguany no s’utilitza l’espai de la nostra biblioteca:

• Es preparen lots temàtics infantils, però també juvenils perquè les famílies que ho sol·licitin els vinguin a buscar en préstec. Poden trobar lots sobre dinosaures, colors, món, màgia, misteri, esports, còmics, etc. També hi ha la possibilitat que cada família demani una temàtica concreta o un nivell lector determinat.

Tot pensat perquè la lectura estigui present en les llars. El temps del préstec serà d’1 mes. Només cal que truquin o passin per la biblioteca a demanar el seu lot.

• Servei d’informació a la carta: Aquells alumnes amb dificultat de connectivitat i que han de buscar informació a la xarxa per fer un treball, la biblioteca comença un nou servei, en aquest sentit. L’usuari es pot posar en contacte amb la biblioteca, explicarà la temàtica de la qual necessita informació i des de la biblioteca li buscaran. Gravaran aquesta informació en un USB que ens haurà proporcionat prèviament l’alumne. Serà un servei gratuït.

En cas que, un cop realitzat el treball, necessiti imprimir-ho, també es pot realitzar però aquest servei porta un cost. Ja se li explicaria com es realitzaria la gestió.

Telèfon 937 623 796

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge