Trobada solidària de Nadal de tenis taula de l’Institut Collblanc

El dissabte 16 de desembre l’Institut Collblanc organitzarà un campionat de tenis taula adreçat a tothom qui vulgui gaudir d’una tarda esportiva de caràcter solidari per a col·laborar en la campanya de recollida d’oli i llet per a Càrites de La Canonja.

La participació està oberta a nens i nenes de 3r de primària a 4t d’ESO en categoria escolar, i nois i noies de Batxillerat i adults/es en categoria popular. La inscripció és gratuïta a través del formulari telemàtic que podreu trobar en la story d’Instagram o al següent enllaç.

L’organització del torneig anirà a càrrec dels monitors, l’alumnat dinamitzador d’esports i professorat de l’institut Collblanc i durant la jornada, l’AMPA obrirà al públic assistent un servei de bar.

L’horari del campionat començarà a les 16:30 h per a la presentació dels participants, a les 17:00 h l’inici dels partits de categoria escolar i a les 17:30 h inici de partits de categoria popular. La finalització de la jornada serà aproximadament a les 19:00 h amb l’entrega de trofeus i medalles per a tots/es els/les participants.