SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS – 19-27 Novembre 2022

STOP ALUMINI

Durant la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, els alumnes de 1r d’ESO realitzaran una sèrie d’iniciatives per reduir la utilització del paper d’alumini a l’hora de l’esmorzar. Sota el lema «STOP ALUMINI» volem conscienciar a les famílies i a l’alumnat de la problemàtica que comporta la seva utilització, a causa de la gran quantitat de residus d’un sol ús que es generen cada dia a l’hora del pati. L’excés de residus i la seva gestió és una problemàtica que ens afecta a tots, per tant, està en les nostres mans poder ajudar o contribuir. Quina és la manera? No generant el residu. Com? Amb alternatives. Per això, volem fomentar altres opcions més ecològiques i econòmiques com ara el porta entrepans reutilitzable (Boc’n’Roll) o la carmanyola.

«Un petit gest pot canviar el món».