Recollida de dispositius digitals (ordinadors i connectivitats)

ALUMNAT de 3r ESO

• Alumnes que continuen a l’institut: Aquests alumnes no retornen els dispositius, els guarden a casa fins el curs vinent.

• Alumnes que NO continuen a l’institut per algun motiu, han de retornar tots els dispositius DILLUNS 21 de juny (de 10 a 12h).

ALUMNAT de 4t ESO

TOT l’alumnat ha de retornar els dispositius.

• DIVENDRES 18 de juny: Alumnat que ja ha superat l’etapa.

• Grups A i B: de 9 a 10h.

• Grups C i D: de 10 a 11h.

• Grups E i F: de 11 a 12h.

• DILLUNS 21 de juny (de 10 a 12h): Alumnat que ha de fer proves extraordinàries per a recuperar alguna matèria.

ALUMNAT de 1r BATXILLERAT

• Alumnes que NO continuen a l’institut per algun motiu, han de retornar els dispositius DILLUNS 21 de juny (de 10 a 12h).

ALUMNAT de 2n BATXILLERAT

TOT l’alumnat ha de retornar els dispositius excepte l’alumnat que repetirà curs.

• DIVENDRES 18 de juny (de 9 a 12h): Alumnat que ha finalitzat 2n de Batxillerat i no ha de fer les PAU al setembre.

• DIVENDRES 10 de setembre: Alumnat que realitza les PAU al setembre.

NOTA IMPORTANT: Quan es retornin els dispositius, allí mateix es farà una revisió visual del material que retornen (caixa, carregador, portàtil/connectivitat, pantalla, etc) i es revisarà la seva arrencada. Quan els dispositius estiguin revisats els alumnes signaran el quadern de recepció i se’ls hi lliurarà un document justificant el retorn del dispositiu.

La recollida es farà a la biblioteca del centre durant l’horari indicat. En cas d’haver-hi cua d’espera hem de respectar la distància de seguretat i respectar el torn d’arribada.