Programa de prevenció de violències sexuals a infants i adolescents

Durant aquest curs l’Institut Collblanc ha estat escollit per formar part d’un programa de formació pilot entre 60 centres educatius de Catalunya en el que es desenvolupen estratègies i actuacions per a la  PREVENCIÓ I ACTUACIÓ DE CASOS DE VIOLÈNCIES SEXUALS A INFANTS I ADOLESCENTS.

Segons la FUNDACIÓ VICKI BERNADET, que és l’encarregada de portar a terme aquest programa de formació, “1 d cada 5 menors pateix algún tipus d’abús sexual” https://www.fbernadet.org/ ).

Aquest programa de formació s’imparteix es porta a terme amb el professorat, alumnat i les famílies i per tant es desenvolupa en 3 parts:

1. Sessions de formació al professorat
  2. Xerrades amb l’alumnat de 2n d’ESO
  3. Xerrades amb les famílies

En aquest cas us informem que el proper dilluns 12 d’Abril de 16:00h a 18:00h es durà a terme la xerrada virtual adreçada a totes les famílies de l’alumnat del nostre centre. La xerrada tindrà una durada de 2 hores, està oberta a tothom que estigui interessat.

TOT I QUE NO ÉS OBLIGATORI ES RECOMANA PER AQUESTA SESSIÓ QUE LES CÀMERES ESTIGUIN ENCESES PER PODER GENERAR ESPAIS OBERTS DE REFLEXIÓ.

La xerrada serà impartida per PILAR POLO, psicòloga i encarregada de les relacions institucionals d la Fundació Vicki Bernadet, i també ha dut a terme la formació en el professorat.

Esperem i recomanem la vostra presència i participació virtual en aquesta xerrada.