Esdeveniment esportiu 2023

El passat divendres dia 20 de gener, l’alumnat de tot el centre va participar en una cursa col·laborativa.

Amb grups de 10 i barrejats de tots els cursos van recórrer 1,5km. Un recorregut que va passar per dintre el centre, instal·lacions esportives i carrers de La Canonja. A l’arribada i per agafar forces els esperava una peça de fruita.

Una gran jornada vinculada al final del repte cooperatiu d’EF del primer trimestre on s’ha treballat la condició física i a un treball de recerca de 2n de batxillerat.

Va ser tot un èxit gràcies a l’ajuda i logística de tot el centre, a l’alumnat de batxillerat que va fer el voluntariat i al PIJ de La Canonja. Així com, a l’Ajuntament de La Canonja qui va col·laborar en l’organització, la seguretat viària i ha lliurat a cada alumne/a una motxilla com obsequi.

Aura Fontgivell i Nacho López