Els alumnes del PFI visiten Caldes de Malavella

Excursió a Caldes de Malavella dels alumnes del PFI de Vendes, Oficina i Atenció al públic

El passat 9 de novembre vàrem passar el matí coneixent el municipi veí. Vàrem anar-hi en tren des de l’estació de Girona i des d’allà, caminant, vàrem fer dues visites: primer una al Balneari i a la planta embotelladora de l’empresa Vichy Catalan i posteriorment vàrem anar a l’Espai Aquae, el Museu de la vila. Allà vàrem visitar les restes de les termes Romanes de Sant Grau i vàrem anar a conèixer i a fer un tastet de les tres fonts públiques termals del poble.

Una jornada interessant i enriquidora que ens va permetre conèixer coses curioses com que Caldes tenia un volcà al seu bell mig i per això encara podem gaudir d’aigües termals, minerals i medicinals. Així mateix, vàrem saber que hi ha moltíssims vestigis arqueològics del pliocè a l’antiga llacuna que va cobrir el cràter del volcà originari, a l’actual Camp dels Ninots i que encara s’excaven actualment.