Beques i ajuts

Clica sobre les imatges per obtenir informació sobre les beques ofertades.

Consell Comarcal del Gironès: Ajuts Individuals de Desplaçament per al present curs 2023-2024. Més informació. ATENCIÓ: Termini de presentació de sol·licituds: Del 29 de gener al 8 de febrer de 2024.

Generalitat: Ajuts per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu. Més informació. ATENCIÓ: Convocatòria curs 2023-2024. Presentació de la sol·licitud: FORA DE TERMINI (del 8 de maig al 20 de setembre de 2023).

Ministeri d’educació, formació professional i esports: Beques per a ensenyaments postobligatoris. Més informació. ATENCIÓ: Convocatòria curs 2024-2025. Presentació de la sol·licitud: Presentació de la sol·licitud: del 19 de març al 10 de maig de 2024, fins les 15.00 hores.

És important que els alumnes sol·licitin la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpiguen què estudiaran o en quin centre. Cal que indiquin, a la sol·licitud, quins ensenyaments preveuen cursar el curs vinent i en quin centre; posteriorment, cap al mes de setembre, podran accedir de nou al tràmit i fer-hi les modificacions de dades acadèmiques o personals (adreça, canvi de compte corrent, etc.) que calgui.