Èxit de Píndoles – Teatre breu per a joves

Avui, en la celebració de la Diada de Sant Jordi, els estudiants de 3r i 4t d’ESO de l’Institut han tingut l’oportunitat de gaudir d’una experiència teatral enriquidora. Com a part de les activitats commemoratives, s’han representat tres emocionants obres teatrals, cada una amb una durada de 20 minuts, destinades a estimular la reflexió sobre diverses qüestions rellevants.

Les obres, titulades “Zoides”, “Col·lectiu invisible” i “Babar”, han captivat l’atenció dels alumnes amb l’actuació i els temes provocadors. Els alumnes han tingut l’oportunitat d’assistir a tres històries diferents, cada una presentada en una aula diferent del centre educatiu.

Aquesta experiència ha estat possible gràcies al col·lectiu Píndoles – Teatre Breu en Espais Vius, que, amb la seva actuació, ha captat l’interès del públic juvenil.

La resposta dels alumnes ha estat molt bona!