Projecte Singular: Esqueix

Com un esqueix que s’arrela per donar par a una planta nova, el nostre projecte vol ser una oportunitat per a tot aquell alumnat que, amb un currículum diversificat, tenen al seu abast assolir el graduat d’educació secundària.

El projecte ESQUEIX és el projecte singular de l’institut Carles Rahola adreçat a alumnes de 4t d’ESO. Els projectes singulars són una de les modalitats dels programes de diversificació curricular a secundària consistents en una mesura específica d’atenció a la diversitat de l’alumnat de segon cicle d’ESO en risc de fracàs escolar.

En aquests projectes es compaginen les tasques acadèmiques a l’institut i hores de pràctiques a l’empresa. Aquests programes es duen a terme mitjançant un conveni establert entre l’Ajuntament de Girona, el Departament d’Ensenyament i els centres educatius de secundària de la ciutat.