Un curs intensiu sobre Europa, ben profitós

El matí del dilluns 18 de març, 25 alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Rahola han pogut participar en un “crash course”, amb el títol “Understanding Europe”, sobre què és, quines institucions la formen i com es pot participar en els assumptes de la Unió.

La sessió ha estat dirigida per dues “trainers” del “Jove Parlament europeu”, l’Anna Fonts i la Lara Nissin, i s’ha desenvolupat al saló d’actes i a diferents aules del “Centre Cívic Ter”, de la nostra ciutat.

Seguint diverses dinàmiques i tallers, els alumnes de 4t d’ESO han pogut estudiar i proposar com funciona per dintre la Unió i també exposar quins desitjos, dubtes, preguntes o retrets se li poden fer. Aquest mena d’activitats s’ofereix a totes les escoles i l’experiència ha estat prou positiva com per repetir-la, potser de manera encara més àmplia, en el futur.

Cliqueu aquí per veure mes fotografies.